BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tips bij klachten kpn /blackberry /bundel aanpassen/ rekening niet betaald

Bijdrage door gebruiker
25-11-2011
3 reacties
Hallo, ik heb sinds maart een bb-abo bij kpn met de nodige klachten. ik word nu binnen 10 dagen weer teruggebeld door kpn, en daar wil ik graag de nodige tips voor zodat ik weet wat mijn rechten zijn.
hier alle klachten en gebeurtenissen opgesomd, zoveel mogelijk op volgorde van tijd:

-6 maanden kpn abo, 25 euro per maand (officieel waarde +-80euro), incl blackberry torch en blackberry internet bundel, elke maand mag het abonnement naar boven of beneden aangepast worden.
-op internet de abonnementshoogte aanpassen lukt mij niet, smsvoordeelbundel aanvragen ook niet gelukt
-bij de phone house (waar ik mijn contract heb getekend) geinformeerd, en het aanpassen zou toch echt online moeten
- de kpn site ligt er 2 dagen uit
-nog een keer geprobeerd: online de bundel aanpassen lukt weer niet
- heb het even laten rusten, op de achtergrond geschoven
-blackberry internet storing plus na de storing doet BBinternet het geregeld niet (lees: van een half uur tot een paar uur per dag)

-ik kom erachter dat mijn telefoonrekening 280 euro bedraagd. daardoor heb ik een negatief saldo, de volgende rekening van 110 euro is er daardoor niet automatisch afgeschreven. hier ben ik wel blij mee, want ik ben het niet eens met de gang van zaken. ik heb mijn blackberry abonnement speciaal voor het internet (ping,whatsapp) gehaald en deze dienst werkt dus telkens niet
-vervolgens heb ik het weer laten rusten, mijn fout dat ik dat redelijk lang gedaan heb
21/11-maandag is mijn telefoon gedeactiveerd (kan alleen nog gebeld worden, niet meer zelf bellen/smsen)

-ik bel de klantenservice, maar omdat mijn telefoon gedeactiveerd is kan ik geen medewerker aan de telefoon krijgen. een computerstem verteld mij dat ik op internet moet kijken hoe nu verder.

-ik log in op de computer met mijnkpn
(groot in beeld staat nogmaals dat elke maand de bundel is aan te passen)
-ik probeer online passende/actuele informatie te vinden,maar een groot gedeelte van de kpn-paginas bestaat niet of ''is verplaatst''
-uiteindelijk probeer ik te mailen. maar op de een of andere manier staat afdeling kpnmobiel niet tussen de afdelingen waar ik heen kan mailen
-problemen gemaild naar een andere afdeling, incl bovenstaande info (factuurvraag@kpn.nl)

22/11-vervolgens ben ik naar de phone house in zwolle gegaan.
zij wilden wel voor mij bellen naar kpn, maar wisten mij te vertellen dat zij (als bedrijf zijnde)waarschijnlijk alleen te horen zouden krijgen dat ik mijn factuur moest betalen. zij adviseerden mij om naar de kpnwinkel verderop te gaan, omdat ik daar bij de manager ,als ontevreden klant zijnde, meer invloed kon uitoefenen.

-kpnwinkel:
-ik heb mijn verhaal uitgelegd (manager was niet aanwezig)
zij zeiden dat ze niks voor me konden doen. ze wouden niet voor mij bellen.
-uiteindelijk willen ze voor mij een belafspraak maken
-ik mocht kiezen (uit 3 tijden)hoe laat ik de volgende dag gebeld zou worden: tussen 9u en 11u gekozen

23/11-wordt ik om14.30u gebeld. ze was het gedeeltelijk met me eens, hier de conclusie:
-abo verlaagt naar personal sim smart 150,plus smsbundel 1200/euro12,50
-minimaal 100korting op abo komende maanden (hogere autoriteit had ze niet
-wordt binnen 10dagen gebeld door hoger iemand: meer korting,heractivering, opname klacht kpn-zwolle(te weinig ruimte voor beschrijving
-rekening van 110 mag 8dec betaald worden
-bis teln gekregen om klacht daar te melden

24/11-(als niet verzonden besch) brief ontvangen: 29nov abo def geblokk.

graag tips!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.