Klacht Wij zijn al vanaf vrijdag bezig met het stop zetten van het net van ,€3,00 per maand.Ik heb Vrijdag al gebeld die tijd heb ik niet bij gehouden,over het stop zetten van die €3,00 ik werd van het kastje naar de muur gestuurt.Het ging om het email adres en de spam tegen te houden daar is die €3,00 voor,voor iets wat we niet hebben we hebben al sinds december 2006 geen internet van hetnet.Mijn zoon vondt het raar dit verhaal,en heeft zelf gebeld daar hebben we de tijd niet van bijgehouden ,maar mijn zoon mocht bijna zijn verhaal niet kwijd omdat de medewerker van hetnet er steeds tussen kwam.Hij vondt het vreemd wel die €3,00 afschrijven terwijl we geen internet hebben van jullie.Mijn zoon is hier mee gestopt want we kwamen niet verder.Toen heeft mijn vrouw zaterdag zelf gebeld toen werd er gezegd dat de fout bij hetnet ligt dat die €3,00 onterecht is afgeschreven,en dat ze maandag hetnet moest bellen en vragen naar dibiteurafdeling.Ik ben maandag 26-02-2007 om 10.45 gaan bellen naar het net afdeling debiteuren ik zat volgens de medewerker verkeerd en werd na 15 min door verbonden maar het duurde nog eens 15 min voordat ik iemand aan de lijn kreeg.Die zei van dat ik verkeerde afdeling zat,hij wou me weer doorverbinden toen zei ik dus niet ik hang al een 30 min aan de lijn en wil dit nu oplossen toen kon het in eens wel.
DIT IS MINUUT1 ER VOLGEN NOG MEER EMAIL VOOR ELKE MIN DIE IK HEB GEWACHT KRIJGEN JULLIE EEN EMAIL,KAN JE VOELEN HOE WIJ ONS VOELEN OM MAAR STEEDS TE WACHTEN EN WORDEN DOORVERBONEN.DEZE EMAIL GAAT OOK NAAR KASSA EN RADAR MISSCHIEN DAT MENSEN DIE HET ZELFDE MEEMAKEN DIT OOK DOEN.mvg geert b
Ik heb het volgende gedaan voor elke min dat ikmoest wachten een een email naar hetnet gestuurd,dit is misschien voor anderen mensen ook van belang om zo de wacht tijd het doorverbinden te veranderen want je wordt er moe van,wel elke maand geld ontvangen maar service knudde