BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Thunderbird

Bijdrage door gebruiker
28-02-2008
9 reacties

Ik ben kort geleden over gegaan van Outlook Express naar Thunderbird. Heb hier echter een probleem. Als ik b.v. de nieuwsbrief van Kassa krijg en ik wil zelf een vraag wil stellen of reageren op iemands vraag, dit niet gaat. Ik kan zovaak ik wil dubbleklikken op "stel zelf een vraag " of op "reageer" de link gaat niet open. Ben bij opties gaan kijken waar het aan kan liggen. Kan het echter niet vinden. Gebruik nu dus weer Outlook Express om deze vraag te stellen. Wie kan mij aub zeggen hoe ik dit probleem kan oplossenarie2039

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.