BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

The Phone House en Nokia E7-00

Bijdrage door gebruiker
24-09-2013
2 reacties
In juni 2011 heb ik een nokia e7 aangeschaft bij de phonehouse. Gedurende één jaar gebruik viel het me op dat de micro usb connectie steeds vaker haperde. Uiteindelijk kon ik niet meer laden en synchroniseren. Binnen een periode van een jaar heeft de phonehouse de nokia e7 3 maal opgestuurd ter reparatie voor hetzelfde probleem. De nokia e7 is iedere keer gerepareerd en voor korte duur werkte de telefoon ook. Echter blijft exact hetzelfde probleem terug komen. Dit probleem is bekend bij meerdere nokia e7 gebruikers en ook andere nokia modellen. Bij de 3de reparatie, net voordat de garantie van 2 jaar verliep, hebben ze me in de phonehouse winkel verteld dat de garantie met 3 maanden wordt verlengd na reparatie. Op het moment heb ik weer exact hetzelfde probleem en ik heb contact opgenomen met de phonehouse klantenservice, maar het duurde 2 weken voordat ik antwoord kreeg. Echter wil de phonehouse de extra garantie van 3 maanden nu niet toekennen en willen ze de nokia e7 ook niet meer repareren tenzij ik ervoor betaal. Ik moet volgens de phonehouse de telefoon 5 keer laten repareren (binnen de garantie termijn) voordat ze overwegen het toestel te vervangen. Ik heb de phonehouse een email gestuurd dat ik het niet eens ben met de beslissing en dat ze me een ondeuglijk product hebben geleverd. Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Dit is ondertussen 3 weken geleden. Enige suggesties voor verder acties die ik kan ondernemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.