Ik had via Groupon 2 vouches van 30,- gekocht waamee ik bij the phone house te waarde van 120,- kon besteden bij het afsluiten of verlengen van een gsm abonnement. Ik ging aan de slag op de webshop en keeg gelijk een foutmelding en toch een bevestigings mail van het afgeloten abonnement. Dus ik gebeld en telefonisch afgesloten. vevolgens werd ik door het koeiersbedrijf gebeld en bleek dat het niet het abonnement was wat ik afgesproken had. Ik opnieuw gebeld met het 0900 nummer en weer afgesloten. Opnieuw klopte het niet en ik het nu gepobeerd via het contact formulier op het internet. Ik kreeg geen reactie dus ik weer bellen. Nu kreeg ik iemand aan de lijn die mij verzekede dat het nu echt goedkwam en hij zou mij aan het einde van de dag teugbellen om alles te bevestigen. Dit deed hij niet, wel kreeg ik een bevestiging per mail met een 2 jaars abonnement terwijl ik een abonnement van 1 jaar afgesloten had. Weer probeerde ik het contact formulier omdat ik erg geschokken was van mijn telefoonekening (ongeveer 30,- naar tph). Weer geen reactie, dus weer bellen. nu keeg ik een andere medewerker te spreken die het allemaal heel erg vervelend vond en er voor mij een nieuwe bestelling in zette. Hij ging ook kijken of ik een kompensatie kon krijgen voo mijn hoge rekening en ik zou die middag worden teruggebeld. Wee alleen een mail waarin stond dat ik een abonnement had afgesloten met een nieuw nummer plus aansluitkosten! Terwijl ik net als de voorgaande 6x gewoon een verlenging nodig had. Ik weer poberen te bellen en de hele dag onberijkbaar. Volgende dag weer en na een lange wachttijd eindelijk een mevrouw aan de lijn. Heel vevelend allemaal natuulijk vond ze en alles zou ze regelen, ze zou me ook een email stuen zodat ik rechtstreeks met haar kon mailen. het enigste wat ik kreeg was een bevestiging waar de korting die tmobile geeft (1e 2maanden gratis) veanded was in 1e 2 maanden halve prijs. Ik weer mailen, bellen, contactformulieren invullen maar het enigste wat ik van ze hoorde is een mail dat de bestelling was afgeleverd terwijl dit niet zo is. Om een lang verhaal kort te maken een zeer slecht bedrijf waar er zeer slecht met de klanten word omgegaan en zich niet aan toezeggingen houd. Ik ben vanaf begin oktober bezig om 2 abonnementen af te sluiten maar na 8 anuleringen (door hun vanwegen fouten) heb ik er 1 kunnen verlengen en de status van de ander is mij onduidelijk omdat je the phone house niet te pakken kan krijgen. Ik weet niet precies hoeveel belkosten ik gemaakt heb maar het is meer dan 50,-
MVG H van Gulpen