BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort voicemailcode

Bijdrage door gebruiker
30-03-2011
13 reacties
Kreeg 27/3 een SMS van Telfort (ivm de voicemailbox die te kraken is. Het bekende verhaal van deze week).
Persbericht meldt hetzelfde: 'Op korte termijn adviseren wij onze klanten om deze voicemailcode optie standaard aan te zetten. Dit kan door te bellen naar 1233 en te kiezen voor optie 9, 4 en 3'.
Dit gedaan hebbende kan ik via 1233 niet meer bij mijn voicemail. Want de beloofde (via SMS)voicemailcode, na het invoeren van ** ,komt niet. Ik krijg ook niet de mogelijkheid een voicemailcode in te stellen.
Steeds alleen het antwoord 'voicemailcode fout, de verbinding wordt verbroken'.
Invoeren van codes 1234 of 5678 of 0000 geeft geen resultaat. 'Voicemailcode kwijt' (alles van de site van Telfort, genoemd bij problemen), brengt ook geen oplossing.

Email naar telfort levert antwoord op: Wij sturen uw email door naar de klantenservice (duur: 5-10 dagen).
Ik had uiteraard graag eerder mijn voicemail vrij...
Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe los ik dit op?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.