Goedendag,
Ik had een half jaar geleden een mobiel met prepaid, zat bij Telfort waarbij bellen € 0,35,- per min. is, wat ik erg hoog vind. Daarom ging ik kijken wat mijn mogelijkheden waren. Stond er op de site Sim Only. Overal stond dat het makkelijk was, en wanneer je al een mobiel had je er Sim Only in kan stoppen.
Dus ik Sim Only gekocht, blijkt dat het niet in mijn mobiel kan, omdat er sim lock op zit. Heb ik aantal keer gebeld naar Telfort, waarbij de mensen van klantenservice elk een ander bedrag noemden voor het unlocken. Had ik na veel bellen de goedkoopste gevonden, en € 68,- overgemaakt. Nu zou ik dus de unlock-codes moeten krijgen, dat zou hoogstens 2 weken duren. Inmiddels heb ik een Telfort telefoon rekening van € 41,- opgebouwd, omdat bellen naar Telfort € 0,30,- per min. kost. Op de e-mail klantenservice reageren ze over het algemeen niet. Die unlock-codes heb ik nooit gekregen en na vele weken bellen bleek dat er geen unlock-codes beschikbaar waren.
Ik ben een aantal keren behoorlijk boos geworden over de telefoon, wat echt ook geen nut had. Ze vertelden mij dat er geen unlock-codes waren en ik mijn mobiel op moest sturen naar telfort reparatieservice om hem te laten unlocken.
Dat heb ik gedaan (2 weken geleden), ik zou hem na 2 weken terugkrijgen, maar heb er nog nooit iets van vernomen (terwijl ik om een bevestiging had gevraagd zodra hij was aangekomen). Ook heb ik gevraagd naar het telefoon nummer van Telfort reparatie service, waarop ze antwoordde: "De Telfort reparatie service hebben geen telefoon".
Mijn abbonement (van € 120,-) is 15 augustus al ingegaan, maar tot nu toe heb ik rond de € 240,- uitgegeven (wat erg veel is voor een 16 jarige) en ben ik misschien me mobiel kwijt! Ik heb mijn mobiel met abbonement wat er niet in past dus nog nooit kunnen gebruiken.
Weten jullie wat ik nog kan doen?
Ik word zelf echt gek van Telfort en hoop dat jullie een oplossing hebben,
Stijn Koppen