Beste lezers,
Begin februari 2013 internet en tv abonnement afgesloten bij telfort. Dit zou binnen 2 a 3 weken geleverd worden en ik zou de levering online kunnen traceren.
Eerste probleem de bestelstatus online niet werkte niet.
Heb meerdere malen met de klantenservice gebeld en online op hun forum gereageerd. Er zou blijkbaar een probleem zijn
Wat het probleem is of hoelang het probleem zou duren kunnen ze niet zeggen.
4 weken later en ik heb nog steeds niks ontvangen of gehoord. Iedere keer als ik hun klantenservice bel a 10 cent per minuut krijg ik een andere verhaal te horen.
Wat ik graag wil weten is hoelang moet ik wachten voor ik mijn internet en tv abonnement bij hun mag afzeggen?
Alvast bedankt.
mvg
Sinawi01