Hallo Kassa,Mijn contract bij Telfort is sinds 16.08.03 afgelopen. Nu moest ik toch nog de abonnementskosten betalen voor die komende maand, MAAR die zou ik binnen 4 weken terug gestort krijgen! Nu, 3 (!!!!) maanden later heb ik nog steeds GEEN geld. En Telfort? Heeft lange wachttijden bij de klantenservice, belooft al 6 keer dat het binnen 1 week wordt terug gestort en tot op heden: nog niets ontvangen!Telfort mag toch niet onnodig lang geld vast houden? Ik heb in die maand geen kosten meer gemaakt (ook geen buitenlandkosten) dus ik neem aan dat het een eitje is om terug te storten! Zelf werk ik ook bij een mobile-provider, en weet dat als de klant er zelf om belt, het met een paar dagen geregeld kan zijn. Wij geven zelfs vergoedingen ter compensatie! Kan ik dat ook van Telfort eisen. De tijd die ik er al mee bezig ben is nu 3 maanden!!!!!Ik hoop dat jullie er wat aan kunnen doen. Er zullen vast nog meer ex-klanten zijn die hier klachten over hebben! Nu weet ik waar Telfort zijn winst uithaald! Uit de rente die ze aan het einde van het jaar krijgen van al dat geld wat van hun ex-klanten is!