Beste redactie,
Op 11-01-11 gebeld met Telfort om mijn abonnement maar te verhogen. Zat alweer een aantal maanden boven de 500 belminuten dus zonde om daar teveel voor te betalen elke keer. Verhoogd naar 1000 minuten met de duidelijke vermelding dat dit alles bedoeld was om de kosten te verlagen.
De eerstvolgende nota: 550 Euro (abo kosten 84,95)!!!!!!!!!!!
Gebeld met Telfort, wat was de uitleg;
-11 januari gebeld voor wijziging abonnement, daardoor is er voor 1 tm 10 januari een pro rato berekening doorgevoerd (zonder dat hier telefonisch IETS over werd gemeld, anders had ik zelf het sommetje wel gemaakt!)
Gevolg:
Telfort gaat ineens per dag berekenen wat ik had mogen bellen de eerste 10 dagen (wat voor mij al een belachelijk feit is, als ik de eerste week bijv al mijn belminuten wil verbruiken en daarna niets meer, is dat aan mij, niet aan telfort)
Ook de dagen erna werd de pro rato berekening in voordeel van Telfort berekend.
Inmiddels meerdere klachten aangemaakt, niets gehonoreerd, en het ergste? De klachtafdeling van Telfort vind het blijkbaar service om afwijzing van de klacht in te spreken op de voicemail, om er dan vanaf te zijn. Ook dit meerdere keren voorgevallen! Ik ben verdomme al 7 jaar klant!
Uiteraard abonemment laten opzeggen en medegedeeld jullie in te schakelen, evenals de consumentenbond en mijn advocaat. Dat laatste wacht ik even af ivm mogelijke kosten.
\Mijn vraag, wat kan ik hiermee en is dit allemaal rechtsgeldig... Op verzoek doe ik u de factuur oid toekomen!