BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort Begin er AUB niet aan!!!! BOYCOT oproep!

Bijdrage door gebruiker
02-08-2008
23 reacties

Beste lezers van de Consumentenbond en gedupeerde klanten en aspirant telfort klanten. Stap niet over naar telfort.!!! Ik waarschuw u!!

Ben al anderhalve maand aan het wachten op een normaal werkende internetverbinding. Mijn bedrijf ligt plat en moet alle telefoon verkeer mobiel afhandelen.

Hiervoor had ik @home en er was nooit een probleem. Heb voor @home storingsdienst gewerkt in Enschede. Daar bedienden we 50.000 huishouden met 2 monteurs van service. Mensen hadden maximaal een weekje geen internet indien het druk was in de dienst. Per dag hadden we misschien 50 mensen offline in de hele stad. Dat was dan nog echt extreem.Maar dan werd het ook snel opgelost.

Die incompetente amateuristische medewerkers van telfort krijgen het niet voor elkaar mijn "klapperende" 1kbit/uur snell internet te repareren.Een handje vol mbo-v mede werkers die op de helpdesk zitten een centje bij te verdienen zal het ook geen reet schelen wie er nu wel en geen internet heeft.

Ik heb 1000x gevraagd om support maar dat krijg je niet. Telfort moet namelijk kpn monteurs en technici inhuren bij kpn. Die kosten 100 plus per dag.

Dan snap je wel dat met een 20mbit voor 19.95 per maand je niet veel service kan verwachten. Als ze namelijk iemand zouden sturen leverd ze dat het eerste jaar niets op.

Telfort gokt erop dat van een paar honderduizend aansluitingen en maar 1% een slechte verbinding zal hebben. Ze laten je stikken en hopen dat je verdwijnt.

Ik heb nu toevallig een wifi verbinding gevonden in mijn buurt en met een trage snelheid kan ik tenminste iets nu. Telfort meldde mij dat ze er 2 maanden over mogen doen een probleem op te lossen. Onvoorstelbaar!

Ik blokkeer mijn rekeningen, storneer het geld en ben er klaar mee.Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Kan letterlijk janken.

Wil je "service" dan moet je blijkbaar aan een euro of 50 per maand denken te gaan besteden. Dan is het nog maar afwachten of het bij KPN beter is.

Mijn eigen situatie is als volgt dat er geen reactie komt op mail, belletjes en aangetekende brieven naar de directie en consumenten programma's. Ze vragen telkens of ik de stekkers er wel goed in heb! Of ik het modem wil resetten. Man man denk toch eens na. Van mij mogen ze doodvallen. This triest.

Ik had niet de scepter moeten zwaaien daar, dan waren er doden gevallen. Ik stel voor dat we al die medewerkers op een trein naar Siberie zetten.

AMATEURS!

Niet met vriendelijke groet!!!!

Bart Jansen[edit-telefoonnummer verwijderd door redactie]

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.