BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort abonnement

Bijdrage door gebruiker
25-02-2014
15 reacties
Hallo, in januari dit jaar heb ik een sim-only abonnement bij Telfort afgesloten. Ik dacht kat in het bakkie. Wat blijkt nou.... Nee niet dus. Ik kreeg een rekening thuis die veel lager was dan het overeengekomen bedrag. Zoooo dacht ik, dat is fijn. Maar nu net vandaag kreeg ik een rekening die was erg hoog. Het overeengekomen bedrag was €8,50 per maand. De rekening is 82,52. Pardon? Dus ik heb met het hoofdkantoor gebeld, wat blijkt? Het desbetreffende contact gaat pas in op 21 maart 2014... Huh? De man zei: uit uw reactie begrijp ik dat u dat niet wist? Ik zeg nee dat wist ik inderdaad niet. Nu probeer de overeenkomst te openen op mijn computer maar die is beveiligd met een wacht woord.... Vreemde zaak hoor. Ik ga morgen naar Telfort om verhaal te halen. Dit slaat nergens op..... Maar de vraag is eigenlijk: mag dat zo maar? Een abonnement op een andere datum in laten gaan zonder dat de klant het weet??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.