BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telfort

Bijdrage door gebruiker
10-06-2013
3 reacties
Eindelijk glasvezel dus van UPC naar een Telfort abonnement. Op 29-5-2013 zou alles werken. Vandaag 10 juni nog steeds geen telefoon. Het oude nummer is overgenomen. Een zakelijk abonnement kon niet (volgens klantenservice) dus een particulier. Zowel zakelijk (IT-bedrijf) als prive kost dit een hoop geld omdat we niet bereikbaar zijn. Een declaratie kan niet ingediend worden. Het zg tv-kijken op tablet, pc of Iphone werkt ook niet. Telfort kan niet zeggen waar het aan ligt alleen dat we al vaker gebeld hadden hierover en dat er een storing is. Hoe kunnen we onze kosten declareren en/of van het abonnement af.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.