Op 2-01-13 heb ik online mijn telefoonabonnement verlengd met een iphone 4 8gb toestel. Diezelfde avond nog kreeg ik via een sms binnen dat het pakket verzonden was en de volgende werkdag geleverd zou worden. Dit alles kon ik volgen via een track en trace. Echter bleef het pakket hangen in het sorteercentrum en na 5 werkdagen gewacht te hebben kon er via telfort een onderzoek gestart worden. Dit telefointjebwerd gepleegd naar hun op 08-01-13. Ik kreeg te horen dat dit tot 6 weken in beslag kon nemen en werd ik dus de dupe van een fout van postnl. Op 09-01-13 had ik het 1 en ander uitgezocht en kwam ik uit op de wet kopen op afstand dat ik binnen 7 werkdagen de dienst mocht cancelen en dat deed ik diezelfde dag nog. Dat was geen enkel probleem zei de vrouw bij telfort en binnen 5 werkdagen zou ik daarvan een bevestiging ontvangen. Vandaag 16-01-13 zit ik op werkdag 6 en had geen bevestiging ontvangen dus belde met telfort. Ik kreeg te horen dat de canceling niet was geaccepteerd en ik het onderzoek toch echt moest gaan afwachten en ben ik dus als consument de dupe. Ik wil graag weten hoever ik in mijn recht sta betreft de wet kopen op afstand en of hun zich daar gewoon aan mee had moeten werken zodat ik zonder rompslomp mijn dienst gewoon in de winkel kan verlengen.