Beste forum,
Nadat ik mijn abonnement bij Telfort toch nog besloot te verlengen had ik mij georienteerd op het internet over de prijzen. Omdat mijn simkaart door mijn vrouw was kwijtgeraakt, dacht ik dat het verlengen en het aanvragen bij de Telfort winkel het handigst was. Uiteraard was het geen probleem om het abonnement te verlengen en kon direct een vervangingssimkaart meekrijgen. Het enige puntje was dat de abonnementsprijs zonder korting werd aangeboden. Ik vroeg toen dat ik wel de aanbieding welke op het internet stond wilde hebben. De verkoper wist daar niets van maar wilde wel kijken. En ja hoor het gevraagde abonnement (sim only 200 minuten) was inderdaad met korting te krijgen.. Dat zou dan 5.95 zijn. De 25 SMSjes kosten 1.45. ik dacht dat is raar want ik had toch 4.95 en 1 euro gezien...maar ja misschien wel verkeerd gezien en getekend voor het contract.
Na een paar dagen toch nog even gekeken en wat schetst mijn verbazing...de aanbieding staat op 4.95 en de smsjes op 0.95. Hoe kan dit nu...ik voelde me een beetje belazerd, dus een mailtje naar de klantenservice gestuurd met daarin mijn ongenoegen geuit en gevraagd om de aanbiedingsprijzen toe te passen (en de verkoper toe te spreken om eerlijke verkooppraktijekn toe te passen) en daarop een antwoord gekregen. Zie hieronder...
Geachte heer Massaar,Hartelijk dnak voor uw e-mail aan Telfort. Hierin geeft u aan dat u een andere aanbieding heeft gekregen voor uw verlenging in de winkel dan dat u heeft gezien op internet. Graag reageren wij hierop.Wij hebben in onze winkels en op onze online shop andere aanbiedingen. U heeft getekend voor de aanbieding in de winkel. Als u deze niet wilde kon u verlengen op onze website. Wij gaan niet in op uw verzoek om uw kortingen aan te passen. U had nadat u verlengd had 24 uur de tijd om het te annuleren en dat heeft u niet gedaan.Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.> Reactie versturen naar Telfort Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.Met vriendelijke groet,Telfort Klantenservice mobiel
Nou ja, is dit normaal. Ik begrijp dat ik daar wellicht wat alerter op had moeten zijn, maar allerlei verschillende rates die niet in de winkel gelden. PFFFFF misschien kunnen juliie de kijkers hierover waarschuwen.
mvg
Wilco Massaar
[edit redactie]