Op 27 oktober 2006 heb ik bij de Belcompany een abonnement afgesloten bij telfort. Inclusief telefoon met 200 belminuten voor 25 euro per maand.
Meteen heb ik gevraagd wanneer de rekeningperiode zal gaan lopen en zij gaven mij aan dat dit van de 1e tot de laatste van de maand zal zijn. Thuis dit nagekeken op de website van telfort en dit stond hierop inderdaad aangegeven.
Op 15 november ontving ik mijn eerste nota over de periode 27-10-2006 tm 11-11-2006. Een nota van 88 euro terwijl ik een abonnement van 25 euro heb afgesloten.
Na contact te hebben gehad met de klantenservice bleek hieruit dat mijn periode tot de 11e liep. Daar heb ik aangegeven de nota niet te willen betalen totdat hier duidelijkheid over is. De geachte jongeman aan de telefoon gaf aan dat er dan onmiddellijk een incassotraject zal starten.
Omdat ik foutief ben geïnformeerd ben ik hiertegen in bezwaar gegaan en een klachtbrief ingestuurd. (met screenshot van de door telfort aangegeven informatie op de website)
Er staat tenslotte in Telfort’s eigen voorwaarden dat zij mij juist moeten informeren.
Tot dusver heb ik nog geen antwoord ontvangen, hoewel Telfort zelf onder de indruk is dat ik een sms heb ontvangen. Echter is mijn mobiele telefoon sinds een week afgesloten omdat ik de 50 euro aan gesprekskosten niet heb voldaan. De abonnementskosten van 38 euro is wel overgemaakt.
Telfort heeft inmiddels wel de website en voorwaarden aangepast om onder andere de punten waartegen ik in beroep ben gegaan.
Mijn vraag is: hoe nu verder?
De telfort klantenservice kan ik niet bereiken omdat mijn telefoonnummer is afgesloten. Om mijn e-mails krijg ik geen reactie.
<sCRIPT language=javascript>