Wie heeft er ervaring met Telfort contract verlemging?Ik heb mijn contract verlengt en kreeg daarbij een nieuwe telefoon.Waarna het volgende mis ging.1-twee rekeningen van zowel het oude en nieuwe contract.2-De simswap werkte ook niet om dat ze de fax kwijt waren geraakt.3- E-mails die niet aankomen of veels te laat worden beantwoord.Dit loopt al vanaf oktober 2003 tot op heden .Waar ik nog steeds aanmaningen ontvang vanwege het oude contract.Dat allang afgesloten is.Zijn er meer mensen met dit probleem??Reageer dan , samen staan we sterker om dit eens aan te pakken.