Hallo iedereen, ik ben in bezit van een Siemens CF 75. Helaas ging deze stuk, kan gebeuren natuurlijk. Toestel op verzoek van Siemensnaar Teleplan in Zoetermeer opgestuurd. Dit was op 21 november 2006. Het is nu 07 januari 2007 en heb hem nog niet terug gekregen. Een keer gebeld met ze werdzeer onbeschoft behandeld, ik moest maar met Siemens in contact treden. Dit gedaan maar geen oplossing natuurlijk, ik moest volgens Siemens maar gewoon afwachten.Na 5 weken maar een mail gestuurd naar Teleplan, gewoon maar een e-mail van de website geplukt, omdat er geen mailadres voor "klanten" is. Kreeg wel netjes een mail terug van een dame, met de mededeling dat Benq-Siemens het op het moment mogelijk heeft en dat ze de garantie niet kunnen betalen. Ok begrijpelijk maar laat dit dan aan de eindgebruiker weten, die zit met smart te wachten op zijn telefoon. Er wordt totaal niet gecommuniceerd door Siemens en Teleplan
Is dit normaal dat een eindgebruiker hier de dupe van mag worden. Is er iemand die ook ervaringen heeft met Teleplan? Mijn advies koop geen Benq-Siemens telefoon, want dan krijg je te maken met Teleplan en dat wil je echt niet……