BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Telefoonrekening Multikabel Digitale Telefonie

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-11-2006
  •  
9 antwoorden
  •  

Beste Experts,

Graag zou ik jullie advies willen over de volgende kwestie.Gisteren zijn we ons het apezuur geschrokken na ontvangst van de telefoonrekening van Multikabel. Deze was ineens150,-hoger dan normaal...!?

De specificatie liet zien dat er 196 keer naar 0900-servicenummers zou zijn gebeld, omgerekend à 0,64 per gesprek van nog geen 2 seconden. De totale gesprekstijd bedroeg maar 35 minuten.

Wij weten zeker deze nummers niet gedraaid te hebben. Zijn er meer mensen die dit hebben bemerkt, dat het een mogelijke fout van Multikabel is.Of kan het zijn dat er een verband is met de internet verbinding, ik denk aan een virus of auto-dailer, al weet ik niet of dat kan met een kabel-internetverbinding.

Vanmiddag zal ik contact opnemen met Multikabel om te achtehalen wel 0900 nummer het is, én deze gelijk laten blokkeren.

Ik hoop dat jullie me ook kunnen adviseren of we deze rekening moeten betalen of terug laten storten tot duidelijk is waar deze belachtelijk hoge kosten vandaan komen

Alvast dank voor het medenken en de reacties.

gr,Misha

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.