<sCRIPT language=javascript>ik heb sinds december een abbonnement bij telfort van 25 euro per maand dit ging tot vorige maand goed toen werden we overstelpt met sms van gore taal deze kwamen van het nummer 7700 en we werden gebeld door andere mensen deze vroegen naar een meneer waar het telefoonnummer van was geweest ik heb geelijk telfort gebeld en gevraagd hoe dat kon daar konden ze geen antwoord op geven wel hebben we een nieuw telefoonnummer gehad nu is dat probleem opgelost maar nu is er een ander probleem ik kreeg de rekening en daar stonden die sms jes op tenbedrage van 27,63 moet ik deze nou betalen wij hebben hier niet om gevraagd