M.a.v. de uitzending van Kassa over het wel/niet ontvangen cq gebruiken van de telefoongids, heb ik via de website (van de telefoongids) aangegeven geen telefoongids meer te willen ontvangen.
Kennelijk trekt men zich daar niets van aan, want afgelopen week ontving ik 'm desondanks toch.
Fijne service!