BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefoon werkt niet met Ziggo all-in-one pakket

Bijdrage door gebruiker
15-10-2010
1 reactie
2 dagen geleden heeft een monteur van Ziggo een all-in-one pakket geinstalleerd (kabeltv, internet en telefoon). Telefoon bij KPN is door Ziggo opgezegd, maar Ziggo heeft nog geen aansluiting tot stand gebracht. Ik heb inmiddels 4 keer gebeld (met mobiel) en krijg te horen dat het probleem bij Ziggo zit en niet bij mij en dat ik moet afwachten. Op mijn vraag hoelang dan was het laatste antwoord dat het voor het einde van het jaar wel gelukt moet zijn..... (eerdere antwoorden waren 1 uur, 2 uur, een nacht)
Wat kan ik doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.