Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft via vodafone online shop met contract.Deze heb ik verleden week vrijdag binnen gekregen .Zaterdag kreeg ik problemen met de telefoon dat hij ging opladen en starte niet meer op.ben ik naar de vodafone winkel gegaan met de klacht om hem om teruilen voor een ander maar helaas dat feest ging niet door,ze konden hem alleen opsturen voor reparatie.Heb ik gedaan en woensdag weer terug gekregen,en weer het zelfde probleem.Nu heb ik ook de klantenservice gebeld en kreeg daar een mevrouw die zei ja hij moet eerst 3 keer gerepareerd zijn voor dat je een nieuwe krijgt.BELACHELIJK !!!!,dus maar weer op gestuurd via vodafone winkel.is nu de 2e keer dit is toch tegek voor woorden waar is die service alleen maar klagende helpdesk medewerkers over procedures ik heb dat ding een week en is nu alweer voor de 2e keer opgestuurd wat een drama ,heb spijt.Heb iemand nog een gouden tip voor mij (gaat trouwens om de LG viewty)is er dan niemand waar je je klachten kan deponeren bij vodafone ipv die sjacherijnigen helpdesk figuren.
Bvd Michael