BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefoon via de kabel

Bijdrage door gebruiker
07-11-2005
1 reactie

ik heb enige tijd internet nu heb ik sins 3 maanden telefoon van upc sins die tijd is het helemaal hopeloos of ik heb geen internet of geen telefoon of geen van bijde ik word er stapelgek van ik bel bijna wekelijs met upc en zit dan bijna elke keer uur aan de lijn voor ik te woord word gestaan en dan heb ik als ik geluk heb weer 3 a 4 dagen telefoon en internet en licht het er wer uit wat kan ik hier aan doen wand ik ben het nu wel spuugzat ik zit nu weer 2 dagen zonder telefoon

vriendelijke groet piet

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.