Ik heb telefoon via casema, alles is goed enhet is goedkoop.
Het probleem is alleen, ik heb de 09-- nummers laten afsluiten. ik dacht dat het alleen de 0906 of de 0909 nummers zouden zijn, zoals het bij KPN het geval is, nu is ook de 0900 nummers afgesloten.
En wat denk je? De nummers van casema is een 0900 nummer. Dus als er een probleem is met mijn telefoon of internet, dan kan ik ze niet bellen! Weet iemand wat ik daar aan moet doen?