BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefoon verloren

Bijdrage door gebruiker
26-03-2010
20 reacties
Hoi...ben net mijn telefoon verloren met een abbo van Telfort.Probeer ik via internet mijn nummer te blokkeren en moet ik inloggen op Mijn Telfort.Okay maak ik die aan krijg ik ww per sms...Wat moet je daarmee?Ik zie geen mogelijkheid Telfort op een normale manier op de hoogte te stellen en gebruik dit dan ook om aan te geven dat vanaf dit moment Telfort verantwoordelijk is voor eventueel misbruik.Ik mag verwachten dat ik na verlies ik daar melding van kan maken.Ik kom op een website waar ik een 0900 kan bellen wat me maximaal 15 euro kost.Verder kost een nieuwe sim me 20 euro.Ik heb geen telefoon meer en ga niet bij anderen aankloppen met 15 euro kosten.Ze kunnen me wat bij Telfort!Ik laat het zo en neem een abbo bij een andere provider.Laat die automatische afschrijving morgen meteen stoppen.

Mijn vraag is dus...kan ik dit zo maken?Ik zie me erg beperkt in de mogelijkheden contact op te nemen en daarbij vind ik het pure diefstal om maximaal 15 euro + mobiele kosten te rekenen voor een simpele blokkade.

Ik ga dit zo aanpakken maar ben benieuwd hoe sterk ik sta?

Leon
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.