ik heb een mobiel samsung U 600 in november 2008 aangeschaft,bij T-Mobile.De telefoon vertoonde al gauw gebreken de tekst in spiegelbeeld display zwart beeld ben terug naar de winkel gegaan en heb het daar ter reparatie achtergelaten onbeschadigt volgens verkoper zag het mobieltje er piekfijn uit geen beschadiging te zien na ong 2 weken werd ik gebeld dat mijn mobiel opgehaald kon worden. Tot mijn verbazing was die niet gerepareerd de reden was het toestel was beschadigt door een schok of een val of mechanische druk, het defecte onderdeel mainboard, display en behuizing ik heb direct aangegeven dat ik hier niet mee accoord ging .thuis gekomen bleek dat de telefoon niet meer werkte het bleef om de simkaart vragen die er wel in zat.Dus weer terug naar T-Mobile heb de klacht voorgelegt bij verkoper hij heeft de klacht zelf geconstateerd en zei dat die het weer op zou sturen voor reparatie.na 2 weken werd ik weer gebeld telefoon was weer terug weer niet gerepareerd nu met de mededeling mainboard en behuizing beschadigt was niet te repareren kosten waren hoger dan de waarde van het toestel en er werd mij verteld er zat een scheur in het mainboard en als klap op de vuurpijl is het toestel total loss verklaard. het toestel doet het nu helemaal niet meer T-Mobile zegt daarop kunnen wij niets aan doen. Heb contact gehad met Samsung en die geeft als antwoord dat ik het toestel maar op moet sturen naar Solid Vision voor een second opinie nou daar is die dus al 2 keer heen gestuurd door T-Mobile en verder konden ze niets voor mij doen.Wie weet wat ik nu nog verder kan ondernemen om mijn gelijk te krijgen.