BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoon reparatie

Bijdrage door gebruiker
27-10-2011
1 reactie
Ik heb een een Sony Ericsson Vivaz U5i, bij een abbonoment van een Provider.

Echter heb ik hem nu al meerdere keren laten repareren

Eerste keer is er een software update gedaan
Tweede keer ook.
Derde keer binnenwerk vervangen
Vierde keer ook
En nu de Vijfde keer ook.
Ik heb hem gister opgehaald en nu was er weer een ander probleem.

Ik ben naar de winkel van de provider gegaan, en die sturen hem nu door naar hun eigen service-center.

Hierbij vermeld dat het toestel al 5 keer weg is geweest (2e en 3e keer zaten 2 dagen tussen en na 5e dus 1 dag).
En dat ik het vertrouwen een beetje kwijt raak zo.

Nu gaan ze zelf een oplossing zoeken maar kunnen niks beloven.

Wat kan ik nu doen als ze zeggen dat ik hem weer ter reparatie moet opsturen ( waardoor ik bepaalde applicaties niet kan gebruiken en een hoge rekening heb gekregen) of als ze helemaal niks voor mij kunnen betekenen,

Want dan ben ik hem weer een tijd kwijt.

M,v,g

Mark
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.