BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoon rekening KPN

Bijdrage door gebruiker
25-10-2010
10 reacties
Wat moet/kan ik doen??
Mijn zoon heeft sinds 20 aug.jl een conflict met de KPN. Hij heeft een NIEUW abonnement afgesloten vboor € 22,50 /mnd incl € 2,50 oneindig internet/mnd, terwijl zijn oude abonnement nog niet afgelopen was. Hij ging ervanuit dat hij dus tot 2 dec. (als zijn oude abonnement was afgelopen) dubbele abonnementskosten zou hebben. Hij snapte iets niet en heeft toen met KPN gebeld. E werd gevraagd of hij zijn oude nummer wilde behouden. Ja hoor, dat wilde hij wel. Toen kreeg hij een maand later een rekening van € 948,20 voor belkosten buiten de bundel. De autom. incasso was mislukt en of hij maar even binnen 2 dagen wilde betalen en er werd gedreigd met incasso etc.Ik heb toen een brief, vervolgens twee (2) keer een aangetekende brief naar de KPN gestuurd waarin ik heb gezegd dat hij nietvan plan was te betalen, gevraagd heb om de voice lock van het gesprek en een betalingsregeling onder protest heb voorgesteld.Mijn zoon is student en heeft een studiefinanciering waarvan hij zelf zijn studie betaalt. Geld heeft hij dus niet.I heb geschreven dat ik op eer reactie van hen wacht. De KPN heeft op geen enkele manier gereageerd en tot mijn verbazing hoorde ik vanmorgen van de RABO bank dat het geld toch was afgeschreven door de KPN. Ik heb het bedrag nu weer terug laten halen door de RABO. Hoe moet ik hier verder mee aan . Het is hun woord tegen het mijne, wat altijd in mijn nadeel is. Ik vind dit een heel achterbaks, gemeen gebeuren.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.