BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoon heeft 90% geen bereik

Bijdrage door gebruiker
01-04-2008
11 reacties

Sinds 4 maanden heb ik een nieuw abonnement (KPN/Telfort) afgesloten. Ik heb gekozen voor een 2-jarig abonnement omdat ik dan zonder bij te betalen een Sony Ericsson W880i mocht meenemen (http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w880i?cc=nl&lc=nl)Ik heb in die 4 maanden de telefoon eigenlijk nooit kunnen gebruiken omdat deze telefoon nooit op het netwerk kan komen en ik dus eigenlijk niks aan de telefoon heb! De telefoon geeft aan het netwerk niet te kunnen vinden.. zowel binnen/buiten/in de stad (Utrecht)/op het platteland (Putten).Ik bel nu met mijn oude telefoon: Samsumg SGH-E340. Het vreemde is dat deze telefoon 100% bereik heeft. De W880i heb ik inmiddels 4 keer naar de Debitel shop (waar ik het abonnement heb afgesloten) teruggebracht om het toestel te laten repareren. De problemen bleven bestaan.Dus: Sim-kaart in W880i, geen bereik. Sim-kaart in SGH-E340, altijd bereik. Mijn conclusie: W880i heeft een hardware defect. Software updates, andere instellingen etc etc hebben geen effect.De Debitel shop wimpelt me af met de tekst: het bereik zal nooit 100% zijn omdat dat nu eenmaal niet geboden word. Terwijl mijn oude telefoon ALTIJD bereik heeft!Wat kan ik doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.