BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefoon gevallen met de post (teleplan)

Bijdrage door gebruiker
30-01-2014
3 reacties
hallo,
mijn telefoon (lg-optimus L5) heb ik op 3-4-13 gekocht. helaas lade hij niet goed op waardoor het scherm uit ging vallen, ik heb toen mijn telefoon oplaten sturen bij ritel op 16-7-13. toen hij terug kwam werd er helaas val/stoot schade geconstateerd terwijl dit zeker NIET het geval is. hoe ga ik hier nu mee verder? ritel kan hier niks aan doen zeggen ze omdat ze geen foto's hebben van toen de telefoon is binnen gekomen. zelf ben ik aan het zoeken geweest en via de wet staat: gaat het product binnen 6 maanden kapot? of is er binnen 6 maanden iets mis met het product? dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was. gaat het product na 6 maanden of langer kapot? dan moet u zelf bewijzen dat dit niet uw schuld was. ook zou ik dan officieel mijn geld terug moeten kunnen krijgen. wat kan ik hier nu verder mee doen want vind het zonde dat ik een telefoon koop die binnen 3maanden kapot is en ze er niks aan doen. verder ben ik wel tevreden over ritel alleen hun kunnen er verder niks mee zeggen ze.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.