BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoon defect telfort

Bijdrage door gebruiker
15-01-2010
6 reacties
In sept.2009 kreeg ik bij een abonnement van Telfort een telefoon kado.Nu heb ik de telefoon maar 7 weken gehad en toen was hij defect.Ik heb m gelijk terug gebracht naar de telfortwinkel en hun sturen m door naar e-repair.Nu zijn we inmiddels 2.5 maanden verder en ik heb nóg mijn telefoon niet terug.
Als ik naar de winkel ga krijg ik te horen : u moet nog even gedult hebben . en als ik contact opneem met Telfort krijg ik dat ook te horen .
Kan ik hier nu niets aan ondernemen ? Zo gan je toch niet met je klanten om ?
Ik voel me zeer machteloos .
Kunnen julie me helpen ,met welke stappen ik kan ondernemen ?
Is er een termijn waarin reparaties móéten zijn uitgevoerd?
Anders kunnen ze me toch beter een nieuwe geven ?
Bij e-repair is de status "wacht op onderdelen"
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.