BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoon Defect HI

Bijdrage door gebruiker
08-01-2010
2 reacties
Ik heb een abonnement met toestel voor 30 euro per maand in een 2 jarig contract bij Hi.Ik heb 2 jaar fabrieksgarantie. Het toestel gaat na 9 maand kapot, daarna volgen 4 reparaties in een totaal van 6 maanden tijd. Geen enkele reparatie heeft effect gehad. Nu geven ze mij het voorstel om de dagwaarde van 144,95 euro uit te keren en hiervan een nieuw toestel uit te zoeken. de toestellen die ik kan uitzoeken komen niet overeen met het toestel wat ik nu heb (Nokia n95 8 gig). Daarnaast is het toestel wat ik nu heb, uit het assortiment van Hi genomen. wat is mijn recht?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.