BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefoon

Bijdrage door gebruiker
12-03-2014
5 reacties
goedenmiddag ik wilde graag weten waar ik nou recht op heb ik namelijk 2 april 20013 een samsung young telefoon voor mijn zoon gekocht want hij moet iedere dag 25 km fietsen voor school nou was de telefoon na ong 3 weken al stuk die heb ik toen opgestuurd naar samsung en kreeg hem ongerepareed terug want ik had hem volgens hun zelf opengemaakt dus ben ik zelf opzoek gegaan voor reparatie toen ben ik bij dynafix terecht gekomen en die hebben hem zeer netjes gerepareed het was een software fout prima maar naar ong een maand weer het zelfde deed weer niets nu is hij weer bij dynafix geweest en was weer de soft ware mooi maar het heeft mij ondertussen al een nieuwe nokia gekost want hij moet wel kunnen bellen en ook de verzendkosten iedere keer ik samsung hier over aan gesproken en die zeggen daar doen wij niets mee want van ons hoeft die nokia niet maar ik koop een telefoom zodat hij kan bellen als er iets is en niet om hem ong 5weken per jaar te kunnen gebruiken ik vind dit van samsung zeer onder de maat zo als zij hierop reageren ze kunne n ook zeggen van dit is niet goed je krijgt een nieuwe maar helemaal niets bvd peter kup
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.