BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

telefonie van @home

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
19-04-2006
  •  
21 antwoorden
  •  

Goeden dag,

Al lange tijd ben ik klant van @home voor internetten. Het heeft goed bevallen tot vorig maand! Namelijk ik ben van kpn naar @home voor telefonie. De overgangsproces verliep prima. @home heeft mij a brief gestuurd dat ik van 10-04 hun telefoondiensten kan begruiken. Nee dus! Midden in maart heb ik een andere modem voor internetten en bellen gekregen en geinstalleerd. Maar de kiestoon kan ik maar niet horen. Dus ik moet klantenservice van @home (0900 nummer). Ik moest bij de lijn blijven maar het had niet direct geholpen. Ze vertelde dat als ikvolgend week nog geen kiestoon hoor, moet weer bellen. Dus nog een keer bellen en nog een keer..Eindelijk kon ik op 11-o4 wel bellen en gebeld worden voor maar 1 dag.

Vanaf 12-04 kon ik niet meer de telefoon gebruiken omdat ik heb helemaal geen verbinding, geen kiestoon helemaal nieks. Ik stuurde maar mail naar klantenservice van @home en vroeg voor de oplossing. Hun antwoord is dat ik moet weer de klanterservice nummer 0900 moet bellen. Nu heb ik geen verbinding ervan, hoe kan ik hun opbellen. Dus stuur ik maar weer een mail maar dat helpt helemaal niet. Ze blijven zeggen dat ik moet klantenservice bellen.

Wat moet ik nu doen??

Ik vind dat @homeeen heel slecht bedrijf is wat betreft de service voor de klanten.

Groeten,

Rebo

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.