Beste allemaal,
onlangs ben ik verhuisd en heb ik bij Telfort een verzoek gedaan om het internet en vast bellen-abonnement over te laten zetten naar mijn nieuwe adres. Internet is goed gegaan, maar het bellen niet. Ik heb meerdere malen met ze gesproken en de ene helft van de medewerkers geeft aan dat het telefoonabonnement niet goed is overgezet en dat ik me opnieuw moet aanmelden via de site en een ander gedeelte zegt dat het abonnement wel is geactiveerd en dat het gewoon zou moeten werken. Het werkt echt niet, maar het geld wordt wel van mijn rekening afgeschreven.
Nadat ik al ruim een maand mijn modem reset en kijk of het werkt, heb ik gisteren wederom een half uur met die mensen aan de lijn gezeten. Ze adviseren mij om me opnieuw aan te melden via de site. Ik vroeg (omdat ik er helemaal klaar mee ben) of ik dan niet het abonnement kan stopzetten, als het toch niet geactiveerd is, zodat het geld niet van mijn rekening wordt afgeschreven. Dat kan ook niet, want ik kan mijn contract pas in mei 2009 opzeggen, omdat hetin mei 2008geactiveerd is. Dus ik moet me opnieuw aanmelden op internet omdat mijn abonnement niet is geactiveerd, maar ik kan het niet opzeggen omdat het wel is geactiveerd!
Ik word er zo moedeloos van, ik wilde die mensen wel door de telefoon trekken. Ze weten het zelf allemaal niet.
Nu vroeg ik me af wat er gebeurd als ik mijn rekeningen niet meer betaal. Telfort geeft aan dat het abonnement dan de volgende maand wordt opgezegd en dat ik geen klant meer bij ze mag worden. Mooi toch? Dan ben ik er vanaf en sluit ik me aan bij een andere provider! Of werkt het niet zo simpel? Ik hoor dat graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Nanda