En ja hoor
Dit is weer wat nieuws ,wat moet ik hiermee ??
Ik heb nooit meegedaan met iets dergelijks ,en heb nu 2 mails in mijn account.
ook doe ik er niet aan mee , zoals al vaker gezegd, als iets te mooi is begin je er niet aan.
Uiteraard doe ik dat ook niet , ik blijf verreweg van dit soort dingen.
hier onder de het gebeuren .
Beste F.,
Het wordt een STUNT ZOMER dit jaar!
Zo starten we met een Samsung TV voor elk huishouden!
Profiteer snel, want de Samsung TV staat slechts 24 uur op uw naam!
Uw reservering:
Gereserveerd voor : F.
Emailadres :hotmail.com
Datum : 06/08/2014
Beschikbaarheid : 24 uur
Nu mijn vraag ?
Hoe komen zij aan mijn Mail adres ??
En ik nooit en te nimmer ergens aan mee doe .
Kunnen de Panel leden dit mij uitleggen?
met vriendelijke groet Fred