BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

telefonie

Bijdrage door gebruiker
04-10-2011
3 reacties
Hallo,

Juni j.l. heb ik mijn lopende contract bij Vodafone verlengt (welke 3 augustus zou verlopen) en uitgebreid bij the Phone House in Uden. Ik heb sindsdien ook de beschikking over internet en over meer belminuten. Ik ben van een bel en sms bundel 50, naar een bel, sms en web 150 gegaan.
De verkoper vermelde mij dat het contract meteen geldig was, aangezien ik deze verhoogd had.
Na de eerste rekening bleek dit echter niet waar te zijn. Ik moest maar liefst 75,- afrekenen de eerste maand en de maand daarna nogmaals 53,-. Dit terwijl ik ervan uit was gegaan dat ik per maand 15,- abonnementskosten kwijt zou zijn. Ik ben daarop terug gegaan naar the Phone House. Zij hebben nu aangegeven 30,- te vergoeden voor die twee maanden, terwijl ik 98,- teveel heb betaald.
Daarnaast bleek ook nog eens dat ze het contract niet hadden afgesloten met vodafone waardoor ik de maand erop weer teveel heb betaald, omdat de korting van 50% niet berekend is!!
Heeft iemand enig idee wat mijn rechten zijn bij verkeerde voorlichting van de verkoper? Heb ik alleen recht op teruggave van het teveel aan data verbruik, of ook op de teveel verbruikte belminuten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.