BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Telecom bedrijf Toucan

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
31-03-2006
  •  
8 antwoorden
  •  

Wij werden door Toucan benaderd om goedkoper te bellen i.s.m. KPN. Wij zijn hier dus ingetuind. Volgens de voorwaarden kan je binnen 8 werkdagen er vanaf. Wij hebben binnen de 8 werkdagen contact opgenomen en het zou volgens Toucan geregeld worden. Nu een week later krijgen we van Toucan een brief dat we klant zijn geworden en er mee bellen. Na een check via een 0800-nummer hoorden we dat ook. Gelijk Toucan opgebeld en die gaf aan dat het de schuld van KPN is dat we niet zijn teruggezet. Nu is het zo dat we wel een machtiging (via de telefoon) hebben gegeven. Die hebben we laten blokkeren bij de bank.

Wanneer er nu een rekening binnenkomt bij ons, moeten wij die dan betalen? Want wij hebben dus zonder medeweten gebeld met Toucan. Terwijl er aan de telefoon is gezegd dat het opgelost zou worden? Kan iemand mij hier antwoord op geven?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.