ongeveer twee jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten bij tele2. Het betrof een mobiel telefoonabonnement van 10 euro per maand. Het zou een half jaar duren en dan was het de bedoeling dat zij mij terugbelde om te horen of ik nog verder wilde met hen. Tot op heden heb ik niks vernomen.Het abonnement heb ik op straat aangesmeerd gekregen en omdat ik nog een beetje jonger was ben ik zo naief geweest om erin te trappen. Ik heb misschien 1 keer gebruik gemaakt van de simkaart maar er wordt wel elke maand 20 euro van me rekening gehaald.. het dubbele dus. Een aantal maanden geleden heb ik gebeld met tele2 om mijn abonnement af te zeggen en toen kreeg ik een callcentermedewerker eraan die dacht dat hij het wel even allemaal wist. Hij was zeer brutaal en luisterde totaal niet naar mijn vraag. Hij zei wel dat ik als ik me wilde afmeldene een brief moet sturen. Dat heb ik gedaan, maar tot op vandaag heb ik nog niks gehoord!? Wat kan ik nu het beste doen? Er wordt natuurlijk wel nog steeds 20 euro van me rekening afgeschreven.
Groetjes ramona