BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 weg ermee

Bijdrage door gebruiker
08-06-2012
17 reacties
Ik ben al heel lang klant bij Tele2, maar heb nu toch wel heeeeel veel spijt dat ik mijn abonnement verlengd heb! Tijdens de Vodafone storing, waar mijn vriend klant is, heeft mijn vriend smsjes in meervoud ontvangen die ik maar 1x gestuurd heb. Deze maand kreeg ik mijn rekening € 285,00 KTSJIIIING! Normaal kom ik nooit boven de € 50,00 uit inclusief abonnement kosten. Ik heb contact gehad met Tele2 en hen uitgelegd dat ik het wel heel toevalling vind dat dit allemaal in de periode van de storing van Vodafone was (rond de paasdagen). Er zijn in 1 seconde meerdere smsjes verstuurd, is dat niet knap?? Dit is niet de eerste keer dat Tele2 er een potje van maakt met zijn rekeningen. Ben al eens afgesloten omdat er 2 abonnementen zijn verrekend en ik alleen de kosten voor 1 abonnement had betaald, ik heb er ook maar 1. Een telefoongesprek kan je zomaar een uur duren.......tik tik tik...en weer ketsjing voor tele2.

Sinds mijn verlenging heb ik alleen maar problemen, en ik ben er echt klaar mee ook. Ze mogen me afsluiten, een deurwaarder sturen ik ga deze rekening niet betalen! Ik zeg tevens mijn abonnement op voor vaste telefonie en internet op.

Tele2 zorg dat je je zaakjes op orde hebt!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.