Sinds vorig jaar mei/juni heb ik een alles in 1 abonnement via tele2. Ik heb daarbij toen gelijk een 2e decoder en interactieve tv en een erdedivisie live abonnement afgesloten en betaal daar dus ook al die tijd al voor.
Bij levering van mijn pakket heb ik slechts 1 decoder ontvangen waarbij ik geen gebruik kon maken van interactieve tv.
Na veelvuldig bellen heb ik op 27 februari heb ik EINDELIJK mijn 2e decoder ontvangen. Maanden lang dus 10 euro per maand voor niks betaald, maar dat zou verrekend worden....
Daarnaast ben ik er afgelopen maand achter gekomen dat mijn eredivisie live helemaal niet werkte (doordat mijn man al de voorafgaande maanden in een ziekenhuis/revalidatiecentrum lag heb ik dus maanden geen man in huis gehad en het dus niet eerder gecheckt). Ook daarvoor heb ik dus bijna een jaar lang 5 euro per maand voor niks betaald, maar ook dat zou verrekend worden.....
Tot op de dag van vandaag nog geen enkele verrekening gehad, dus maar weer eens aan de bel getrokken wanneer dat nou eens ging gebeuren. Wederom is het antwoord: met de eerstvolgende factuur!
Blijft dus nog steeds afwachten.....
Maar het allerergste vind ik nog wel waarom Tele2 mij zonodig moet bestelen????!!!! Ik heb de eerste 9 maanden lang 15 euro per maand voor dingen betaalt die niet geleverd werden en de laatste 2 maanden nog steeds 5 euro per maand voor niks betaald.
En wat kreeg ik vanmorgen te horen hoeveel ik terug krijg???? Slechts 50 euro!!!
En dan moet ik nog maar afwachten of het volgende maand inderdaad verrekend wordt!
Ik heb expres de afgelopen keer mijn incasso laten storneren, maar daar kunnen ze het niet mee verrekenen zeggen ze. Ik moet eerst maar gewoon weer betalen en daarna maar weer zien of ik mijn geld terug krijg.
Maar al boven al: waarom krijg ik niet het geld waar ik recht op heb terug? 9x15= 135 plus 2x5= 10 maakt samen 145 euro! En dan heb ik het nog niet eens over al die keren dat ik heb moeten bellen, oftewel een onkostenvergoeding voor mijn belkosten.
Dus vanmorgen vroeg ik om het adres van de klachtenafdeling, maar toen kreeg ik te horen dat ze geen klachtenafdeling hebben.......
Hoe bizar wil je het hebben?????
Maar wie gaat nu mijn probleem dan oplossen???????
(ik vrees voor hen dat als zij het niet heel snel met een echt goede oplossing komen dat de strafrechter het maar moet doen na mijn aangifte van diefstal)