Zal proberen het kort te houden:
Al jaren ben ik abonnee bij zonnet/versatel en nu Tele2.
Half december 2007 nieuw abonnement Compleet, dus internet en bellen.Dit was de actie met gratis laptop.
Va de 1e dag allerlei problemen die na diverse mails van mijn kant uiteindelijk werden opgelost( Tele2 is niet echt klantgericht)
Bleef 1 probleem over mijn snelheid. Ik betaal voor 10mb en krijg 1.6mb.Constant gemaild en gebeld, elke helpdesk medewerker wist weer iets anders te vertellen( het lag natuurlijk aan mij)
Ik heb er een expert bij gehaald die heeft alles bekekn en er is bij mij niets mis.
Na veel bellen werd mij uiteindelijk toegezegd 16-01-08 dat de zaak aan de technische dienst werd doorgegeven ik zou wel gebeld worden.Nog steeds niets gehoord.
Tot mijn verbijstering 25-01-08 t/m 28-01-08geen telefoon en internet.Bij de helpdesk wist men mij te vertellen dat ik afgesloten was zonder rede. Er is keurig betaald door mij.
28-01-08 werd ik weer aangesloten maar men wist mij niet te vertellen waarom dit gebeurd was.
Ik ben Tele2 zo zat en heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld, alles wat ik op schrift had toegestuurd, deze vertelde mij dat ik geen sterke zaak had tegen Tele2. Als ik al van het 2 jarige contract af wil zou ik de laptop terug moeten geven( ik heb hierover niets kunnen lezen op de website van Tele2 nog in het contract. Bovendien wist de verzekering mij een heel verhaal te vertellen over de grote toeloop van klanten bij Tele2 en dat kunnen zij niet aan.( inhoud van de mail van de rechtsbijstand was te veel omalles hier neer te zetten)
Wie weet raad of heeft een advies het is toch te gek te betalen voor 10mb en 1.6 te krijgen bovendien afhankelijk te zijn van de "grappen en grollen"m.b.t.foute afsluiting om nog maar tee zwijgen over hun zeer slechte service
met dank
ipea