Sinds januari een tele2 family abonnement (10 euro per maand + 60 belminuten) Vanaf dag 1 problemen die ook steeds gemeld zijn, telefonisch en per e mail. Mensen bellen mij en krijgen soms gelijk mijn voice mail van de oude aanbieder (T-mobile) Ik krijg er geen bericht van en kan uiteraard mijn oude voice mail niet meer beluisteren (overgestapt naar Tele2 met nummerbehoud) Bij Tele2 is er 1 iemand geweest die er serieus naar gekeken heeft (portering etc) maar nu net heb ik weer gesproken met iemand die zegt : dit niet te geloven"Alsof ik een verhaal aan het verzinnen ben, om razend van te worden. In ieder geval wordt mij nu de mogelijkheid geboden om het abonnement af te kopen voor 160 Euro (normaal loopt het abonnement nog tot 31-12-2007 a 10 euro per maand) Ik heb een Motorola Razr. Is dit een bod waar ik het mee moet doen ? Tele2 heeft een slechte dekking in mijn woongebied (wist ik uiteraard niet bij het aangaan van het abonnement) maar zij zeggen dat zij daar niet verantwoordelijk voor geacht kunnen worden. De problemen hebben in ieder geval allemaal een "slecht bereik"-oorzaak.
Als het aan mij ligt, wordt de overeenkomst gewoon ontbonden en krijgen ze de telefoon terug maar ik begrijp ook dat ik een toestel heb dat al gebruikt is (4 maanden)
Ik weet volstrekt niet wat een goed bod is of wat mijn rechten zijn. Wie wel ?