BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 opzeggen abonnement

Bijdrage door gebruiker
13-08-2005
7 reacties

Is het normaal dat je bij Tele2 een maand extra opzegtermijn moet betalen. Ik heb een abbonement genomen voor 6 maanden met een opzegtermijn van 1 maand. 3 Maanden van te voren heb ik mijn abonnement opgezegd. Tot mijn verbazing werden er 7 maanden abonnementsgeld afgehouden. De 7e maand heb ik door de bank laten storneren.Tele2 rekent een maand extra voor een maand opzegtermijn als normaal. Dus een abonnement van 6 maanden geleverde diensten is in feite 7 maanden betalen. Na telefonisch contact was er geen speld tussen te krijgen. Tele2 was van mening dat de extra betaalde maand voor een opzegtermijn terecht is.

Is dit terecht en wat kan je er, ze zijn snel met incasso bureaus.

Vriendelijke groet en alvast bedankt,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.