2 weken geleden heb ik een abonnement incl telefoon afgesloten op de site van tele2. Iphone Space Grey. Inclusief eenmalige aansluitkosten.
Op de site stond nergens vermeld dat het toestel en simkaart niet op voorraad is. Nadat ik al mijn gegevens had ingevuld, kreeg ik een bevestigingsemail. Na deze email kreeg ik nog twee andere mailtjes waarin stond dat het toestel niet op voorraad was (simkaart ook niet). Tele2 zou het bijbestellen, en binnen een week zou ik mijn toestel ontvangen. We zijn nu 2 weken verder en ik heb nog geen toestel of simkaart binnen. Na wat onderzoek kwam ik erachter dat veel klanten van tele2 met ditzelfde probleem zitten. Op de site van tele2.nl, op het forum lees ik verschillende verhalen van mensen die al 3/4 weken wachten op hun toestel. Iphone 6 of een Samsung. Tele 2 harkt klanten binnen met een mooie aantrekkelijke aanbieding, maar vermeld er niet bij dat het toestel niet op voorraad is. Er is onduidelijkheid over wanneer ze het wel weer op voorraad hebben en kunnen bezorgen. Na een paar keer met de klantenservice gesproken te hebben, heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord. Ik baal hier heel erg van. Ik moet nu al wel de eerste factuur gaan betalen. Plus de aansluitkosten! Hoe wil tele2 zijn klanten laten betalen voor iets, waar nog geen gebruik van is gemaakt. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik vraag me af hoe dit kan en of dit zomaar mag. Kan iemand hier aub naar kijken?