Op 23 januari mijn Tele2 internetpakket besteld. Zaterdag 16 februari het pakket ontvangen. Bij het aansluiten bleek dat bij de kabel in mijn meterkast (waar duidelijk internet/telefoon op staat) een zogenaamd IS/RA punt ontbreekt. Tijdens het bestellen bij Tele2 in januari bleek dat ik een actieve telefoonaansluiting zou hebben, anders had ik het product ook niet kunnen bestellen. Hoe zou ik in hemelsnaam moeten weten hoe die aansluiting er uit ziet?!?!?! Naar mijn weten was dit de genoemde kabel (ik heb nou eenmaal geen elektrotechniek gestudeerd) en de postcode check van Tele2 was ook geslaagd.
Situatie nu: wel abonnement, geen ontvangst.
Ik krijg 2 opties van Tele2: óf op eigen kosten een monteur te laten komen wat mij minimaal €300,- gaat kosten óf opzeggen met een boete van € 270,-. Het opzegtermijn van 7 dagen gaat blijkbaar in terwijl je het product nog niet eens in huis hebt!!! Klantenservice helpt me niet en de technische dienst ook niet. Ronduit BELACHELIJK gewoon. Geen product en toch een flinke soms geld neer moeten leggen. Dat kan toch niet?!?!?!
Hoe kan ik dit verder oplossen? Ik heb zojuist een bommetje laten vallen op de nodige social media, dus kijken hoe lang het duurt voordat ze mij gaan benaderen. Maar ik heb er weinig vertrouwen in...
Alle tips zijn dus meer dan welkom!