Hallo,Bij Tele2 heb ik met ingang van 1 oktober een abonnement afgesloten voorinternet, tv en telefonie. Midden augustus heb ik de aanvraag al gedaan(telefonisch). Ik heb keurig een brief gekregen met respijtperiode, waarvan ikgeen gebruik heb gemaakt. Eind september heb ik gebeld met Tele2 omdat ik nietshoorde. Mijn order bleek geannuleerd omdat nummerportering niet lukte. Dit hadik ook niet aangevraagd omdat ik telefonie van Orange en niet van KPN had. Nadit meegedeeld te hebben heeft Tele2 toegezegd een spoedorder te plaatsen,zodat ik zsm een aansluiting kon krijgen.Tot mijn verbijstering hoorde ik (na weer zelf gebeld te hebben, Tele2 laatweer niets van zich horen) dat de wijkcentrale vol zit, waardoor ik geenaansluiting kon krijgen. Mij werd verteld dat als er op 1 november geen plekzou zijn ik de order kosteloos zou kunnen annuleren. Niet echt acceptabel vindik. Wij zitten nu al bijna 2 weken zonder telefoon, televisie en internet,niet echt een pretje.Concreet heb ik de volgende vragen:1. Mag Tele2 mij een orderbevestiging sturen dat ik per 1 oktober een abonnementheb terwijl ze niet kunnen leveren omdat de wijkcentrale vol zou zijn? Ik hadimmers een lijn via Orange die opgezegd is omdat ik me aan de adviezen vanTele2 gehouden heb.2. Volgens Tele2 moet ik nu af gaan wachten of ze per 1 november een plek in dewijkcentrale kunnen vinden, pas als dat niet lukt mag ik kosteloos opzeggen, isdit juist?3. Wat is wijsheid in mijn situatie, ik wil zsm natuurlijk weer tv kunnenkijken en internetten. Telefoon is minder belangrijk, we hebben immers mobiel.(andere provider, misschien KPN omdat die eigenaar is van de wijkcentrale??)4. Wat is juridisch handig, kan ik iets ondernemen tegen Tele2? Ik heb eenrechtsbijstandverzekering, dus kosten doet het niets...
Alvast bedankt voor de hulp,
Ronald Vleeming