Hallo allemaal, dit is tevens een klacht en grote waarschuwing voor iedereen die met provider tele2 in zee wil gaan. Ik heb alleen maar ellende. Ik ben in maart overgestapt van kpn naar tele2 mobiel abonnement. Ik dacht nu 25 euro per maand moeten betalen en leek mij een mooi aanbod maar tot mijn grote schrik heb ik 2 fakturen ontvangen van ruim totaal 400 euro!!! Wat blijkt na diverse telefoontjes/mail richting klantenservice er heeft een grote hoeveelheid data staan downloaden terwijl ik hier GEEN gebruik van had gemaakt. Ik heb (zeggen ze) teveel MB data over mijn bundel heen gebruikt wat echt niet klopt want ik had al 1000 MB in abonn. zitten. De technische dienst geeft exact aan hoe en wat (ook data in de nacht, nou dan slaap ik toch echt) maar luisteren niet dat er iets gebeurd is wat niet kan Je bent dan overgeleverd aan de klantenservice en het verkooppunt van je abonnement. Je wordt niet serieus genomen als klant en geven geen restitutie. Ik heb meerdere malen het tele2 verkooppunt opgezocht, hebben het over een vinkje uitzetten, (bij kpn hoefte dat nooit) dat het niet hun taak is om klanten hierop te wijzen, dat zij voldoen aan de eisen, niet de verantwoordelijk is van het verkooppunt maar tele2provider, etc.Ook ene Kees Polak gesproken van sales hoorde het verhaal aan maar zei hier niets mee te kunnen. Was al 2 maanden verder. Ook klacht brieven geschreven naar tele2 maar zeggen alleen maar eigen schuld. Heb nu al 2 maanden mijn internet uitgezet op mobiel en kan dus niet volop gebruik maken van mijn abonnement. Was ik maar nooooit overgestapt... Ik vind het ronduit onbeschoft en zo ga je echter niet met klanten om. Er is hier iets grondig mis!! Verschillende vragen borrelen op: Kan dit zo maar in Nederland wie bepaald dat het netwerk wat download op orde is en de facturen die ze sturen? Ben helaas nog 9 mnden gebonden aan het contract ook deze willen ze niet beëindigen. Ben hier nu al maanden mee bezig, je weet niet hoeveel tijd, belletjes, mail, discussies, irritatie, en uitzoekwerk het heeft gekost. Helaas zonder resultaat! Is er iemand die weet wat ik hier nu nog aan kan doen? Kunnen we een soort klachtengroep verzamelen en dit aan kassa voorleggen? Het voelt onrechtvaardig en ik wil het hier niet bij laten zitten...
Met vr. gr. van een ongelukkige mobiele tele2 gebruiker.