BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tele2 - Geldkloppers

Bijdrage door gebruiker
21-08-2015
6 reacties
Dag lezers,

Ik heb al 1,5 jaar een abonnement bij Tele2 (1500mb & 50belminuten), waarbij tot op heden met redelijke tevredenheid.

Nu word ik met stomheid geslagen!! Ik heb over juni een factuur ontvangen van €163,71 en in juli €241,07!! Als ik de factuurspecificaties bekijk, dan heb ik 4500mb!! verbruikt, terwijl dit zeker niet kan zijn geweest op enkel dagen/momenten! Daarbij heb ik nooit een bericht ontvangen dat ik op 80% of 100% van mijn internetbundel zou hebben gezeten. Bij navraag krijg ik te horen dat er wel een bericht verstuurd is.. Nogmaals, deze is absoluut niet ontvangen!

Kan iemand mij helpen om tot een oplossing te komen en mijn factuur gecorrigeerd te krijgen? Ik heb al via de 'standaard procedure' bij Tele2 een 'vergoeding' aangevraagd, maar ze doen net alsof ze van niks weten en hebben het afgewezen... Ze hadden zelfs mijn telefoonnummer afgesloten, omdat ik het geld had laten storneren.. Nu heb ik het alsnog betaald, omdat ik mijn nummer niet kan missen!

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen! Deze 'klantenservice' slaat werkelijk nergens op, het lijkt wel de Russische maffia!

Ik hoor graag!! Alvast bedankt!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.